Deel je agenda zo, dat je kunt deelnemen aan de Goddelijke Liturgieën die op deze dagen worden gehouden.
Vergeet natuurlijk ook niet om elke zondag tijd vrij te maken voor deelname aan de Liturgie.

Het is een uitdaging om prioriteit te geven aan het schema van de Kerk en het niet ondergeschikt te laten worden aan alle andere activiteiten.
Houd altijd in gedachten dat vereniging met God je doel in het leven is en dat je door je volledige deelname aan de liturgische cyclus van de Kerk geholpen zult worden om voortdurend dichter naar Hem toe te groeien.

Dit engagement is moeilijk in een samenleving die geen aandacht schenkt aan de liturgische cyclus van de Kerk.

Maar als je vooruit plant, zelfs als je het erg druk hebt, net zoals je je fitnessactiviteiten, tijd met uw kinderen en andere niet-werkgerelateerde activiteiten kunt inpassen, kunt je ook manieren vinden om uw schema op te bouwen rond de belangrijkste gebeurtenissen in de liturgische cyclus van de Kerk.